Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
1st Level Support
DATALAN, a.s.
Krasovského, Petržalka
plný úväzok
dohodou
Od 1 000 EUR/mesiacZákladná mzda v závislosti od skúseností a seniority kandidáta. Okrem základnej mzdy tvorí ročný príjem zamestnanca aj variabilná zložka mzdy.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Evidencia a spracovanie zákazníckych požiadaviek na mieste prvého kontaktu so zákazníkom (telefonáty, maily, SW nástroje, ServiceDesk),
Manažment zákazníckych požiadaviek v tiketovacom systéme, kontrola kvality plnenia,
Poskytovanie technickej podpory interným a externým zákazníkom súvisiacu s poskytovanými službami,
Analýza zákazníckych požiadaviek, podpora užívateľov,
Monitoring a vzdialená podpora zákazníkov pomocou SW nástrojov,
Práca so znalostnou databázou a výkon činností podľa znalostnej databázy,
Komunikácia so zákazníkmi a partnerskými spoločnosťami cez pridelené komunikačné nástroje,
Príprava prevádzkových reportov podľa pokynov nadriadeného,
Administratívne a podporné práce súvisiace s činnosťou oddelenia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca u stabilného lídra slovenského IT trhu
- Príležitosť rozvíjať svoje schopnosti pri realizácii zaujímavých projektov
- Podpora samostatnosti, kreativity a dobrých nápadov
- Práca v príjemnom a dynamickom kolektíve
- Príspevok na stravovanie
- Dovolenka nad zákonný rámec v závislosti od počtu odpracovaných rokov
- Finančný príspevok na podporu rodiny (svadba, dieťa) a pri dlhodobej PN zamestnanca
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Firemné a tímové stretnutia
- DATALAN Komunity (beh/bike/e-šport)
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Nenašiel si sa v tejto pozícií? Poznáš niekoho, kto sa Ti pri čítaní nášho textu vynoril z pamäte, klikni, prosím, na "Preposlať ponuku známemu", možno sa tak postaráš o štart jeho úspešnej kariéry v Datalane. Ďakujeme :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
Veľmi dobrá znalosť PC (Office – Excel, Word, Powerpoint, Outlook...)
Základná znalosť Microsoft Windows, Microsoft Office
Základné znalosti a skúsenosti s infraštruktúrou počítačovej domény, TCP/IP
Znalosť operačného systému MS Windows pre PC (10,11)
Znalosť tiketovacieho systému ServiceDesk výhodou
Osobnostné predpoklady:
Veľmi dobré komunikačné schopnosti a prezentačné zručnosti
Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail
Záujem učiť sa
Vysoká orientácia na zákazníka a na výsledok, prioritizácia informácií