Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Prijímací technik (servisný poradca) osobných vozidiel, garančný technik TOYOTA
AT a.s.
Žilina
plný úväzok
15.05.2024 resp. podľa dohody
1 400 - 2 800 EUR/mesiacHrubá mzda sa delí na základnú zložku + výkonovú zložku (motivačná v závislosti od dosiahnutých výsledkov a plnenia hodnotiacich ukazovateľov) - bližšie informácie o odmeňovacom systéme poskytneme pri pracovnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovať najvyššiu úroveň zákazníckeho servisu s cieľom budovať lojalitu zákazníkov servisu osobných vozidiel
- kontakt a komunikácia so zákazníkom prostredníctvom osobných rozhovorov, telefónu, emailu pred aj počas priebehu opravy
- poskytovanie služieb zákazníkom vrátane poradenských služieb, analýza potrieb zákazníka, tvorba servisných zákaziek
- príjem a výdaj motorových vozidiel zo servisu, riadenie tímu mechanikov
- vytváranie cenových kalkulácií
- koordinácia realizácie opravy, fakturácia zákaziek
- veľkou výhodou skúsenosť so zabezpečením garančnej agendy
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v úspešnej slovenskej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou a v mladom kolektíve
- príjemné pracovné prostredie, práca s moderným produktom pre perspektívnu značku
- motivujúce ohodnotenie podľa výkonu
- možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu, veľká podpora priameho vedenia
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávame od Vás, že:
- ste pripravený poskytnúť nadpriemerný výkon a dosiahnuť tak nadpriemerný výsledok, ktorý sa odrazí na Vašej mzde
- dokážete pracovať samostatne a zodpovedne, ako člen tímu podporujete vzájomnú spoluprácu a férové vzťahy
- prax v oblasti servisu vozidiel aspoň 2 roky, základné technické vedomosti
- výborné komunikačné zručnosti, orientácia na výsledok
- komunikatívnosť, profesionálne a príjemné vystupovanie voči zákazníkom
- skúsenosti s riešením problematiky garančných opráv je výhodou